maandag, september 19, 2005

Regiedebuut Hans Teeuwen te zien op filmfestival

De nieuwe Lola's - Masterclass

Documentaire speelfilm, zijn regiedebuut, waarin cabaretier Hans Teeuwen zijn pijlen richt op het fenomeen masterclass. Een beroemd toneelregisseur die zich heeft teruggetrokken in zijn landelijk gelegen woning (Peer Mascini), wordt door een enthousiaste cursusleider (Pierre Bokma) overgehaald een masterclass te leiden op de Academie voor Drama in Eindhoven. In de herinneringen van een keur aan Nederlandse acteurs en actrices klinkt niet alleen grote bewondering voor de regisseur door, maar zijn ook aanwijzingen te horen dat diens masterclasses in het verleden danig uit de hand zijn gelopen.

Ik heb het bericht maar ingekort, want het begon de andere berichten te overschaduwen en dat kan natuurlijk niet! Maar klik op de link voor meer info. Kijk onder programma en zoek op titel, dan kom je nog meer te weten...

4 Comments:

Blogger Femke (Mama) said...

Wie gaat er mee??

19 september, 2005 12:39  
Blogger KB said...

Ik!

19 september, 2005 12:42  
Blogger KB said...

IK!

19 september, 2005 12:42  
Blogger Maxin Hejduk said...

Mocht ik geen verplichtingen hebben, dan ga ik zeker!

19 september, 2005 15:23  

Een reactie posten

<< Home