woensdag, september 21, 2005

Lezen!

Enkele jaren geleden leerde ik via mijn grote vriend Kenny Rockaway (toetsenist van Ballerina Liberation Front), Max J Molovich kennen. Deze Max J Molovich zie ik gelukkig nog regelmatig en elke keer is dat een feestelijk gevoel.

Naast dat Max een zeer grappige en uiterst aangenaam persoon is, is hij tevens een weergaloos schrijver. Zoals KB het ooit omschreef: "Volgens mij is zijn woordenschat ongeveer het tienvoudige van de gemiddelde lezer van HP de Tijd en heeft hij het observatie vermogen van een echte Dubbel O tijdens de koude oorlog met de fantasie van Willy Wonka."

Nu heeft hij eveneens een weblog. Het adres is http://molovich.web-log.nl/

Met vandaag een relaas over een schokkende gebeurtenis voorafgaand aan de film 'het schnitzel paradijs'.

Als Humo-lezer word ik regelmatig verrast door mensen als Kees van Kooten, Herman Brusselmans, Tom Lanoye of Jan Mulder. Deze heren bijten echter volop in het stof bij de belevenissen van Max j. Molovich.

Lees bij aanvang van je werkdag een artikeltje uit het verleden of lees er een uit het heden, want de verversing is zeer groot, en je zult merken dat alles makkelijker gaat.

Veel plezier!

Maxin Hejduk

1 Comments:

Blogger KB said...

Zijn link is ook al vermeld op de site.. ga zo kijken!

21 september, 2005 12:29  

Een reactie posten

<< Home