woensdag, september 21, 2005

James Bond is bekend

Kort bericht vanuit Amerika

Ik, Roonui Aamoda, geboren te
Mo’orea, afstammeling van de ontdekkingsreiziger kapitein James Cook, ben op reis door de U.S. of A. Op verzoek van Lynne, schrijfster van het lesbische epos ‘sisters’, en man van Dick C., maar daar later meer over. Na mijn advies aan Dick en George W., waarover later meer, had ik nog een paar dagen om de toerist uit te hangen in Washington.

Van Bush kreeg ik de tip om eens het
spy museum te bezoeken. Hij heeft zelf een jaarabonnement en is er iedere zaterdag middag te vinden tijdens het KidsSpy programma. Ik persoonlijk ben niet echt onder de indruk van het museum. Wel zeer verrassend was mijn ontmoeting met de schotse acteur Dougray Scott die ik in de ‘spies among us hall’ tegen het lijf liep. U kent hem nog wel van Mission Impossible II. Hij was daar voor wat research voor zijn nieuwe film in de rol van…. James Bond. Hij is dus gevonden, de nieuwe Bond.

Dat was het voor nu.

Roonui

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en de spam heeft jou weer gevonden! Ga meteen checken wie deze Dougray Scott is. Ik zou zelf voor Clive Owen gekozen hebben. Maar goed..

21 september, 2005 13:00  

Een reactie posten

<< Home