donderdag, juli 12, 2007

Josh Homme is een cool motherfocker


Dat Josh Homme een briljant gitarist is en één van de mensen die de rock springlevend houdt, weten we. Dat hij op fantastische wijze vervelende sukkeltjes in het publiek op zijn plek zet is ook bekend. Net als Amy Whinehouse die weer eens afzegde voor een optreden: 'If she took what I did, she would be dead'.


Nu blijkt dat zijn opkomst in Paradiso met wandelstok geen gimmick was. Zijn knie is hard toe aan een operatie. 'Op het podium doet het verschrikkelijk veel pijn. Op de momenten dat mijn knieën elkaar raken voelt het alsof rotsblokken onder water tegen elkaar opbotsen. Dat is de enige manier waarop ik het kan omschrijven.’ Het komt echter geen moment in hem op om de tour te staken, ‘Wat moet ik dan? Naar huis gaan? Sommige mensen annuleren een tournee vanwege een zere vinger. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik moet afmaken waar ik aan begonnen ben!’

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha mooi, die leert zijn woordjes voor een optreden!

14 juli, 2007 22:47  

Een reactie posten

<< Home