dinsdag, februari 28, 2006

dEUS vanavond


In de link in de titel een interview van Tom Barman met Kindamusik.
Met onder andere de volgende citaten:

"We gaan ervoor zorgen dat we een goede beurt maken, strak voor de dag komen en dat de setlist perfect in elkaar steekt. Met andere woorden, het moét een feest worden!”

"Het is allemaal erg spannend, dus ja, ik voel me heel goed. Ik heb er ‘ver-schrik-ke-lijk’ veel goesting in. ‘Yes, we zijn terug vertrokken!’ was mijn gevoel toen ik daarnet in de tourbus stapte.”

En ook Barman heeft bijzonder veel zin in Hot Lipzz en Jane blijkende het volgende citaat:
"Drinken en feesten doen we graag en dat zullen we ook blijven doen. It’s part of the fun! Ik ben niet iemand die meteen na een concert in bed kruipt, ik kàn dat gewoon niet. Als je iets doet wat je graag doet, komt de energie als vanzelf.”

Er schijnen nog kaarten te zijn en dEUS liefhebbers met kaarten over zijn niet echt uitzuigers, dus voor de mensen die nog geen kaart hebben: Het kan nog altijd! Ik zou het niet willen missen...

1 Comments:

Blogger Marieke said...

Wat was het geweldig he! En wat een lichtshow!

01 maart, 2006 13:34  

Een reactie posten

<< Home