donderdag, november 24, 2005

Aan alles komt een eind..


Na drie jaar huwelijk gaan zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey scheiden. Dat heeft het Amerikaanse boulevardblad Us Weekly donderdag op de website gemeld.

En ik vond het altijd zo'n geweldig leuk koppel. Het perfecte domme blondje met de plaatselijke quaterback. The American dream en levende lijve. Het kan alleen nog goed komen als zij met een rockster aan de haal gaat, coke gaat snuiven en dan over twee jaar, met z'n tweetjes, op de bank bij Oprah W. zitten, om het weer goed te maken.

Ik wens ze beide succes!

6 Comments:

Blogger Femke (Mama) said...

ps is het wel al bevestigd...boulevard, roddel roddel weblog :-)

24 november, 2005 16:42  
Blogger KB said...

ik heb de telegraaf nog nooit op een leugen kunnen betrappen.

24 november, 2005 17:10  
Blogger Rodney D. Handsom said...

Ik wens beide jongens ook succes!!

25 november, 2005 11:02  
Blogger Femke (Mama) said...

Deze maatjes Dubbel D hebben inderdaad veel succes. Ze staan namelijk op nr 1 in de
Top 10 decolletés!


1 Jessica Simpson
2 Salma Hayek
3 Carmen Electra
4 Angelina Jolie
5 Halle Berry
6 Jennifer Love Hewitt
7 Scarlett Johansson
8 Mariah Carey
9 Susan Sarandon
10 Nicollette Sheridan

En ze wil nog meer.. van zichzelf laten zien.

25 november, 2005 15:08  
Blogger KB said...

Salma Hayek is inderdaad een bijzondere vrouw. Leuk al die lijstjes....

25 november, 2005 15:34  
Blogger Femke (Mama) said...

Salma staat bij mij samen met Halle op nr 1, natuurlijk toch..

25 november, 2005 15:42  

Een reactie posten

<< Home