maandag, februari 19, 2007

You're so cute when you're frustrated


Potverdomme!
Wat komen er een boel lekkere plaatjes aan.
Het wachten op Arcade Fire en Grinderman (kijk de clip op 3voor12 en laat je wegblazen) wordt gelukkig al begin maart bevredigd.
Ander goed nieuws is dat Interpol (foto) al een eind op weg is met het nieuwe album. Ik verwacht er veel van. Moet in de zomer uitkomen, dus een toertje inclusief een concertje in -pak 'm beet- de Melkweg en een stop op Lowlands moet tot de mogelijkheden behoren.

Naast Grinderman is Cave ook alweer bezig met een album met The Bad Seeds. Ook daar is de verwachting van dat deze rond de zomer te beluisteren is. En we danken God nog maar een keer dat Cave zo lekker druk bezig is.

Over dEUS gesproken... Nu nog hopen dat de tandem Barman/Mauro rap een album in elkaar weten te zetten en 2007 kan niet meer stuk. Nummers als Bad Timing bevielen ons uitermate goed, waarde Belgische vrienden!

Als laatste een grote ode aan held S. die kou en vroeg opstaan trotseerde en kaartjes voor The Arctic Monkeys heeft gehaald.
Lieve S. bedankt dat ik zo verdomde hoog op je shortlist sta!

Gaat 2007 dan het beste muziekjaar uit de geschiedenis worden?
Het zal me steeds minder verbazen!

2 Comments:

Blogger Rodney D. Handsom said...

Gelukkig was ik in een hele slechte stemming toen ik de clip zag. En gelukkig zijn alle vrouwen kuthoeren. En gelukkig krijg ik een beetje gelijk. Ahh

20 februari, 2007 12:46  
Anonymous Anoniem said...

... alleen de prijs verschilt

26 februari, 2007 17:05  

Een reactie posten

<< Home