vrijdag, juni 23, 2006

Roch Werchter 2006

... en het is gelukt. We hebben kaartjes voor Rock Werchter en overnachten in een zeer leuk hotelletje. En dat een week voor aanvang geregeld. Een echte KB en Femke actie, mag ik wel zeggen...

via http://www.goformusic.be/ zijn er nog een aantal kaarten vrij gegeven. Dus vind je het niet vervelend om band als: Tool, Manu Chao, Red Hot Chili Peppers, Black Eyed Peas, The Streets, Roger Sanchez, Editors, Kanye west, Sean Paul, Live, Anouk, Muse, The Who, The Kooks, Clap Your Hands Say Yeah, Elbow, Mogwai, Soulwax in ieder vorm denkbaar, Kelis, the Raconteurs, Franz Ferdinant, Placebo, dEUS, Arctic Monkeys, Calexico, Goldfrapp, Sigur Ros, Eels, Danka Jones, Robert Plant, Hooverphonic, Laurant Garnier en Depeche Modeā€¦ live te zien dan kun je nog kaartjes kopen.

Foto is van de hotelkamer in Leuven, waar we de indrukken van de dag nog eens kunnen verwerken en Nederland de kwartfinale tegen Engeland zien winnen.

Ik ben er blij mee.

Let the Good Times Roll!!

4 Comments:

Blogger Femke (Mama) said...

ik ook ;-)

23 juni, 2006 13:36  
Blogger Maxin Hejduk said...

Nice!
Het is u van beiden van harte gegund!

Veel plezier!

23 juni, 2006 15:55  
Blogger KB said...

Thx... dagje Pinkpop, Torenpop, vier dagen Rock Werchter en dan nog... Lowlands?

23 juni, 2006 16:21  
Blogger Maxin Hejduk said...

Ik zou het maar doen. Het klinkt niet als een kutzomer zo ver, ik zou dat weekendje in Augustus ook maar gewoon meenemen...

23 juni, 2006 18:53  

Een reactie posten

<< Home