dinsdag, juni 20, 2006

Lowlands' derde lading belooft veel



Iggy Pop (foto links) stond op de eerste editie van Lowlands en ramde dermate hard op zijn gitaar (die schijnt hij soms te bespelen) dat zijn vingertopje open knapte en fiks begon te bloeden. Da's mooi, dacht Iggy en ramde nog harder met een compleet bebloede bast als gevolg. Nu komt hij met The Stooges. I wanne be your dog en No Fun zullen de Golf (Grolsch) vast wel aan het bewegen krijgen.

The Raconteurs komen ook. Jack White samen met Brendan Benson. Lekker!

The Streets komen voor de derde keer en hij zal revanche willen nemen voor zijn dronken performance van twee jaar geleden. Hij heeft er zelfs een nummer over geschreven: fake street hats. Datzelfde witte hoedje (foto rechts) draagt mijn dochter aan het strand als het te heet wordt. kan wel eens een erg goed optreden worden...

Daarnaast wat jonge talenten: Infadels, Panic! at the disco, Razorlight enz. Johan schijnt een zeer goed album gemaakt te hebben en Pennywise mag weer eens Bro hymn laten horen. is toch het officieuse Lowlands-volkslied.

Toch maar weer gaan dus.

6 Comments:

Blogger Simon said...

The Stooges man, wow! Ik zit er ook erg hard aan te denken dit jaar weer eens te gaan. Heb trouwens nog een Raconteurs kaartje over voor de liefhebber. Voor degenen die het album nog niet kennen; aanschaffen hoor. Het zal je niet teleurstellen. Net zoals het nieuwe album van neerlands allerbeste band; Johan. Alweer de beste popplaat van 2006 van eigen bodem. thanks!!

21 juni, 2006 10:41  
Blogger KB said...

Gisteren Johan gekocht... en na een keer luisteren kan ik al zeggen dat inderdaad heerlijk is. Of hij Pergola kan evenaren... de tijs zal het leren.

21 juni, 2006 12:16  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het tegenvallen. Na de eerste lading namen is er voor mij nauwelijks iets bijgekomen. Raconteurs? Ja daar ga ik volgende week ook naar toe!

21 juni, 2006 16:20  
Blogger Femke (Mama) said...

Geef mij maar Werchter!!

22 juni, 2006 12:53  
Blogger Maxin Hejduk said...

Moet je wél kaarten hebben...

22 juni, 2006 15:11  
Blogger KB said...

...als het allemaal goed gaat krijgen we over twee dagen kaartjes voor Werchter.. als dat lukt is er dus nog een kaartje over voor de Raconteurs volgende week vrijdag.

22 juni, 2006 19:53  

Een reactie posten

<< Home