woensdag, juni 07, 2006

Franz Ferdinand tweemaal in Tivoli


Afgelopen weekend nog op pinkpop, binnenkort maar liefst twee dagen in Tivoli: Franz Ferdinand. Voorverkoop begint aanstaande zaterdag om negen uur bij Plato en de bekende verkooppunten van Ticketservice. Kan je gelijk kaartjes voor Tool halen. Wel opletten want 27 juni spelen FF en Tool tegelijk. De dag erna speelt FF nogmaals in Tivoli.

Voorts in Tivoli:
10 juni Deftones
1 juli G Love & The Special Sauce
19 juli Belle Orchestra (met leden van Arcade Fire)

En veel verder in het jaar o.a. Lambchop en Infadels.

Leuk zaaltje dat Tivoli.

Alleen zijn veel bovenstaande data veel te WK-gevoelig...

3 Comments:

Blogger KB said...

Tool speelt gelijk met brazillie tegen italie of Tjechie of tegelijk met Spanje tegen Zuid-Korea als ze tweede worden in de pool.

07 juni, 2006 16:35  
Blogger Maxin Hejduk said...

Mij veel te link...

Hoef ik zaterdag ook niet zo belachelijk vroeg op...

07 juni, 2006 17:01  
Blogger KB said...

Ik ga mooi naar Tool. Weet ik zeker dat het een onvergetelijke avond wordt. Als Nederland zou spelen dan wordt het een ander verhaal... maar één voetbal avondje of een Tool concert is voor mij geen discussie.

08 juni, 2006 09:09  

Een reactie posten

<< Home