maandag, oktober 10, 2005

Nog zes nachtjes...


Nog zes nachtjes.
De zenuwen spelen een smerig spelletje, abnormale gevoelens bij elk muziekje dat een Belgische origine hebben en Nederlandse elftallen die zich plaatsen voor een WK in een naburig land zijn slechts momenten die ervoor zorgen dat de tijd tenminste sneller gaat.

Nog zes nachtjes.
Welke nummers gaan ze spelen? Durf ik te schreeuwen om dream sequence #1. Daar sloten ze in Vredenburg immers het concert af om in een erg lange sabbatical te duiken. Nooit zag ik dEUS beter dan tijdens dat nummer op die plek...

Nog zes nachtjes.
Kindamuzic heeft een recencie! Pffff.... Leg de druk maar nog hoger...
http://www.kindamuzik.net/artikel.php?id=10743

Nog zes nachtjes...

3 Comments:

Blogger KB said...

'Het zijn wereldsongs op zakformaat!'... geen slecht stukje by the way... maar voor de zenuwen niet goed om te lezen.

10 oktober, 2005 14:39  
Blogger Rodney D. Handsom said...

Door vriend Kenny Rockaway was bij mij het vuurtje ook aangewakkerd.
Door mij een kaartje aan te bieden dat surplus bij hem lag dacht ik getuige te gaan worden van een legendarisch concert. Weledele Maxin Hejduk probeerde er vele schepjes boven op te doen (met succes; ik poep drie keer per dag heel dun).
En nu is mij door Kenny meedegedeeld dat het een vergissing betrof. Gelukkig ben ik het één en ander gewend op het gebied van teleurstelling. Ik hoop dan ook dat Kenny over zes nachtjes voldoende is hersteld van zijn nog op te lopen verwondingen zodat ook hij kan genieten van bovengenoemd legendarisch concert.

10 oktober, 2005 14:53  
Blogger KB said...

Setlist Angouleme (09-10-05)

1-Pocket Revolution
2-Magic Hour
3-Cold Sun of Circumstance
4-Stop-Start Nature
5-Instant Street
6-Fell off the Floor, Man
7-Assault on Magnus
8-The Real Sugar
9-WCS
10-If You don't get what You want
11-Turnpike
12-Roses
13-Nothing Really Ends
14-Sun Ra
15-Serpentine
--
16-Bad Timing
17-Magdalena
18-What we talk about when...
19-Suds & Soda ..

ik kan er mee leven!

11 oktober, 2005 08:26  

Een reactie posten

<< Home