vrijdag, oktober 07, 2005

40 jaar top 40



De top 40 bestaat vandaag 40 jaar. Dat is nog van voor mijn bestaan op deze aardkloot. De lijdensweg die resulteerde in de geboorte van ondergetekende werd geflankeerd door hits als ‘Du - Peter Maffay’. Du bist alles, was ich habe auf der Welt, zeer toepasselijk voor een baby zou ik zo zeggen. ‘Just My Imagination (Running Away With Me) – Temptations’, met de regels: Ooh-hoo-hoo-hooh Soon we'll be married.. and raise a family.In a cozy, little home out in the country with two children, maybe three. Ik ben inderdaad nummer twee van de drie. En ‘Hot Love - T.Rex’, de oorzaak van mijn bestaan. Allemaal zeer toepasselijk. Je kunt het slechter treffen maar vast ook beter. Benieuwd naar het liedje dat op 1 stond in de US en UK chart of in de top 40 toen jij geworpen werd?