vrijdag, oktober 14, 2005

CD-presentatie Ballerina Liberation Front



11 november is de dag!
Eindelijk komt de nieuwe CD van Ballerina Liberation Front uit. De presentatie is in Tivoli op een vrijdagavond. Kortom lekker bandje kijken met niemand minder dan Kenny Rockaway op toetsen. Entree is slechts vijf (!?) Euro dus excuses kunnen niet worden getolereerd!

Na het winnen van de samsonic prijs en enkele pakkende hitjes is het nu tijd voor de Ballerina's om hun slag te slaan. Na jaren werken (soms wat harder, soms wat minder hard) hebben de vijf bandleden een voortreffelijke CD uit de breinen geperst. Op 11 november heb je dus de kans om het resultaat te gaan horen en Kenny Rockaway met vrienden live op het podium te zien.

KB is accoord gegaan met het gegeven dat indien je niet gaat naar dit concert, je ook geen posts meer mag doen op de site... Keihard inderdaad. Maar volledig in uw eigen belang!

Voor wat samples en meer informatie (check bij nieuws bijvoorbeeld de door Rodney Handsom gemaakte filmpjes van het concert in Gorinchem, waar de Ballerina's voor 8.000 man optraden en het naprogramma -kane- volledig lieten verbleken), verwijs ik je naar:

(ai, dit lijkt niet te lukken zo, dan maar even zelf typen...)
http://www.ballerinaliberationfront.nl


Kenny Rockaway rekent op u. Ik ook.

Maxin Hejduk

3 Comments:

Blogger Rodney D. Handsom said...

Hell yeah!!

14 oktober, 2005 17:03  
Blogger KB said...

Zijn dit de hollandse godenzonen... ik zie toch duidelijk een blauwe jezus verschijning achter kenny R. op de foto... halleluja

14 oktober, 2005 21:28  
Blogger eva said...

eigeinlijk ben ik al jaren op zoek naar joop de rode.oprichter van ram taxi en nl. box kampioen ergens in 1927.en ik zoek hulp.hij schijnt me opa te zijn dus alle info is heeeeeeeel erg welkom.gr eva

03 juli, 2009 22:47  

Een reactie posten

<< Home