woensdag, mei 17, 2006

Tip: Archie Bronson Outfit




Muziekminnende vriendjes en vriendinnetjes,

Gisteren luisterde ik in mijn favoriete platenzaak de Nootzaak te Amersfoort zomaar wat nieuwe cdtjes. Mijn oog was ook gevallen op Archie Bronson Outfit. Zag er wel grappig uit en kost iets meer dan een tientje. De doorslag om te gaan luisteren gaven de korte recensies op de voorkant, waarvan ik er een paar wil vermelden:

"Magisterial" **** MOJO
"Mind-meltingly brilliant" THE FLY
"The heartbeat of a rabbit with a fox at its tail. Rock always wanted to sound like this".

En zo is het maar net!!! Kippenvel en een grote grote glimlach rond mijn gezicht. Wat een wereldplaat!!!!! Het enige verdrietige wat ik moet melden is dat ze net in ons landje hebben gespeeld. Check deze cd of download 'm van mijn part. Hoewel, deze band kan je steun waarschijnlijk goed gebruiken dus KOPEN DIE CD!!!!! Al is het alleen maar voor het eerste nummer op de cd "Cherry lips".

1 Comments:

Blogger KB said...

Klinkt goed... kom hem wel ff bij jou thuis luisten. Whiskey en een sigaaar er bij.

17 mei, 2006 15:42  

Een reactie posten

<< Home