maandag, mei 15, 2006

Lowlands namen update


Hierdan een update van de namen die bekend zijn voor Lowlands (vet mijn voorkeuren) :

!!! / Anouk / Arctic Monkeys / Belle and Sebastian / Bloc Party / CKY / Coolpolitics / Cantus Buranus by Corvus Corax / The Dead 60s / DJ Shadow / The Frames / Michael Franti & Spearhead / Fun Lovin' Criminals / Gogol Bordello / José González / Hard-Fi / Hawthorne Heights / HIM / Jawat - The Opposites - Kiddo Cee / Luie Hond / Massive Attack / Mew / Miss Djax / Muse / Nizlopi / Opeth / Orson / Pendulum / Pete Philly & Perquisite and New Generation Big Band / The Phantom Four / Scissor Sisters / Silent Disco / The Shins / Spinvis / Urban Dance Squad / Joris Voorn / Yeah Yeah Yeahs

Bij meer dan tien vet ga ik er over nadenken om er dit jaar heen te gaan.. zit nu op acht.

Bron: www.graz.nl

5 Comments:

Blogger Femke (Mama) said...

met Massive Attack, Spearhead, FLC en zitten we op 10.
Ps UDS met Rudeboy die zit toch in het magazijn van Megazino?

15 mei, 2006 22:11  
Anonymous Anoniem said...

en niet te vergeten Broken Social Scene

16 mei, 2006 08:03  
Blogger KB said...

Dan ga ik mischien die tien wel redden... maar ik zou er toch nog wel een echte topper bij willen hebben.

16 mei, 2006 12:06  
Blogger Rodney D. Handsom said...

Ga anders naar Pukkelpop...

16 mei, 2006 16:37  
Anonymous Anoniem said...

!!! zou ik ook maar niet missen als ik u was.

Doe ik in de tussentijd de Almachtige het verzoek dit jaar The Flaming Lips niet te vergeten.

16 mei, 2006 16:40  

Een reactie posten

<< Home