dinsdag, april 04, 2006

Gomer Pyle

Beaver, 35007, 7 zuma 7, wie kent ze nog, de Stonerrockers van Hollandse bodem, de keien rammers van weleer. Vandaag kreeg ik de tip om eens te luisteren naar Gomer Pyle. Bandje uit Bergen op Zoom met een aardige website. Onlangs heeft de ex-drummer van 35007 de band versterkt met zijn powegroove. Volgens de eigen site spelen ze grunge met Tool en ‘psychedelische varianten van de stonerrock’. Genoeg om mij nieuwsgierig te maken.

Gaat naar de site en luister. Het klinkt zeker nog niet perfect maar ik zie ze wel aan staan op het plaatselijke popfestivalletje om de hoek. Vooral het vierde nummer op de Demo klinkt steeds beter... we hebben weer wat stonerrock in het land.

2 Comments:

Blogger Rodney D. Handsom said...

En ik ging steeds meer zien in bands als The Strokes, Editors, Infadels enzo, verdomme!!
Dan ook maar naar het Roadburn-festival op zaterdag 22 april in 013.

05 april, 2006 10:53  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij staan er nieuwe nummers op hun site en die zijn stonerrockeriger dan wat ik van deze band gewend ben.

15 mei, 2007 23:05  

Een reactie posten

<< Home