maandag, maart 27, 2006

Dinosaur jr. in Tivoli!


Het leek ons ooit een goed idee om maar een keer paddo's te gebruiken op lowlands. Dat bleek een misvatting. Maar nog zittende in het staartje (na een zeer heftige ervaring bij het buitenpodium waar de haat jegens rockabilly-bands tot abnormale proporties opliep) van de trip speelde Dinosaur jr. in de Golf. Wat volgde was een waanzinnig optreden van Jay Mascis en vrienden. Het laatste restje paddo in mijn lijf deed me voelen alsof ik door de tent geslingerd werd om telkens in een grote stapel zachte kussen te belanden. Het prachtige Alone klonk nóg desperater.

Inmiddels zijn we allemaal wat ouder (Mascis ook, zie foto), dus die paddo's laten we maar achterwege. Wat ik wel zeker weet is dat ik op woensdag 24 mei in Tivoli ben. 29 maart start de voorverkoop, dus excuses zijn moeilijk te verzinnen.

Dinosaur jr. Met naar verluidt Lou Barlow (ook bekend van Sebadoh) op bas.

Potverdomme, wat een goed nieuws weer!

3 Comments:

Blogger Rodney D. Handsom said...

Haat tegen rockabilly-bands is heel normaal, dat kan nooit aan die paddo's hebben gelegen.
Maarre, Dinosaur jr. is inderdaad een must.

27 maart, 2006 14:34  
Blogger Maxin Hejduk said...

Kaartverkoop is begonnen. Ik heb ze al binnen. Wees niet te laat!

29 maart, 2006 16:57  
Blogger elephantsoundz said...

inderdaad met lou barlow, wist mij de verantwoordelijke tivoli-persoon te bevestigen.....lekker...

14 april, 2006 01:41  

Een reactie posten

<< Home