maandag, januari 30, 2006

dEUS in de bierhal. Wie gaat?


Natuurlijk kan je ze de hele zomer zien op alle grote festivals. Natuurlijk hebben we ze allemaal al gezien in intieme kleine zaaltjes, maar het is wel dEUS...

Ben oprecht benieuwd hoe ze het doen in de bierhal. Want de omgeving is dan weliswaar desolaat, de zaal an sich is wel ok. Met name het geluid is vaak prima. En grote bands verdienen grote podia.

Er zijn nog steeds kaarten en zoals eerder gemeld is het na het concert nog lang nagenieten als Hot Lipzz en Jane (op verzoek van dEUS zelf!) hun plaatjes gaan draaien in een zaal die de magische naam Postbank-lounge heeft.

Ze schijnen inmiddels Via weer op de setlist te hebben. Dat intro bezorgt me nog immer een melancholische bibber en die wil ik wel weer voelen.

En tenslotte is dEUS groter dan gOD.

Wie gaat?

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gastenlijst, jawel!

30 januari, 2006 15:36  
Anonymous Anoniem said...

Wij hebben de kaarten al in huis!

30 januari, 2006 18:07  
Blogger toolhead said...

nee, ik ga niet. Paradiso was geweldig en de meeste keren daarvoor ook. Maar ben geen superfan die alle concerten moet zien. Maar achteraf zal het vast wel balen worden als ze die vaste setlist van laatste clubtour hebben losgelaten...

30 januari, 2006 20:47  
Blogger Rodney D. Handsom said...

Heer Rockaway heeft mij inmiddels een kaartje doen toekomen als huur in natura. Wij staan vooraan!

30 januari, 2006 21:49  
Blogger KB said...

Voor Hot Lipzz en Jane hoef ik het niet te doen want moet toch op tijd met het treintje naar huis... ik stel mijn beslissing nog even uit.

31 januari, 2006 12:40  
Blogger KB said...

Als je invloed wil uitoefenen op de setlist in de HMH moet je naar pocketrevolution.blogspot.com surfen en je stem uitbrengen.

31 januari, 2006 16:20  

Een reactie posten

<< Home