woensdag, oktober 26, 2005

Yoko: Bono is Lennons zoon

Bono heeft laten weten dat Yoko Ono hem ziet als John Lennons zoon. De 45-jarige U2-zanger verklaarde dat Yoko ooit naar hem toen kwam toen hij ergens in de twintig was en dat ze tegen hem zei: 'Jij bent Johns zoon'.

Daarnaast liet Bono weten dat Lennons soloalbum John Lennon And The Plastic Ono Band, waarin hij over zijn overleden moeder zingt, hem hielp om te gaan met het overlijden van zijn eigen moeder toen hij 14 jaar was.

"Zijn tekst maakte voor mij alles duidelijk, de schellen vielen me van de ogen. Ik kijk nu naar buiten met de helderheid die de liefde je brengt. Dat gevoel herinner ik me goed."

http://www.rocknieuws.nl/

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Waarom zou Yoko niet hebben gezegd dat Bono HAAR zoon is? Heeft ie gelijk een moeder terug. Da's veel troostrijker dan een plaatje, waarop op je gevoelens omtrent je gestorven moeder worden verwoord.

Maar aan de andere kant, Bono Ono is wel een belachelijke naam natuurlijk.

26 oktober, 2005 16:08  
Anonymous Anoniem said...

Je ziet dat wel vaker bij kleine mensen dat ze groot uitgevallen jongensdeel bezitten. Sommige dwergen bijvoorbeeld kunnen 'm in hun schoen proppen als ze rechtop staan. En ook The Artist Formely Known as Hij Die Niet Bij Het Lichtknopje Kan Als Hij Niet Op Zijn Tenen Gaat Staan, schijnt op de eerste rij te hebben gestaan toen God de liefdeszwaarden uitdeelde.

26 oktober, 2005 17:01  

Een reactie posten

<< Home