woensdag, oktober 19, 2005

Stemproblemen houden aan....

Ik breng liever ook goed nieuws, maar aangezien goed nieuws geen nieuws is, heb ik toch een nieuwtje weten te scoren. Ik heb gelezen dat de shows die dEUS dinsdagavond en woensdagavond in Paradiso en de Effenaar zou doen, zijn uitgesteld. De stemproblemen zijn dus nog niet voorbij. De show in Nighttown van vrijdag 21 oktober gaat vooralsnog gewoon door. Dit is goed nieuws, want zondag lijkt daarmee ook door te gaan. Maar helaas helpt dit hondenweer niet mee aan het herstel van het gouden keeltje van ´hombre de barra´. Op de foto aaaa is Barman op bezoek bij dr. Bibber en op zijn advies is het vanaf nu thee met een citroentje en een lepeltje honing i.p.v. 30 sigaretten en Russische badzeep. We wensen hem beterschap en succes! P.s. ik heb vernomen dat Ronald voor crèche speelt... komen de kids ook goed terecht. Tot zondag en we zien elkaar in kafé België. P.s. eerder afspreken is (g)een optie.

3 Comments:

Blogger Maxin Hejduk said...

België lijkt me een leuke en gepaste opener. Alleen is zeven uur wellicht een tikkie laat. Om half acht wil ik gewoon al tivoli in.

Ik ben namelijk niet bepaald op mijn best, als ik op een bepaald tijdstip ergens ben en eigenlijk elders wil zijn. Zeker als het een metertje of 200 verderop is...

19 oktober, 2005 14:17  
Blogger KB said...

Hoe eerder hoe beter... ik zal proberen om er rond 6 uur te zijn... ik heb vernomen van een hier niet nader te noemen persoon dat Tom gisteren Life op tv was met een goede stem.. ik weet niet of het live was.

19 oktober, 2005 14:57  
Blogger Femke (Mama) said...

was dat niet Tom Jones?

19 oktober, 2005 14:59  

Een reactie posten

<< Home