vrijdag, oktober 21, 2005

dEUS gaat weer van start!


Gelukkig maar! dEUS, en dan met name de stem van Tommeke, doet het weer!

dEUS resume tour in Nighttown
Author: Arthur
Source: www.dEUS.be

Thursday October 20th, 2005
Four Dutch dates had to be rescheduled, but now that Tom Barman has his voice back, the band will resume the European leg of their 2005/2006 Pocket Revolution tour. First up: Nighttown Rotterdam tomorrow evening!

This Saturday the band will visit den Atelier in Luxembourg. After that the band will play the four rescheduled dates in The Netherlands: Tivoli, Oosterpoort, Paradiso and Effenaar. And then in November the band will kick-off the second leg of the Pocket Revolution tour in the UK (we will announce the third leg of the tour on this website when dates can be confirmed).

Belgian band Admiral Freebee will support dEUS on 6 dates in November.

Poeh... De admiraal in het voorprogramma... Dat is lekker!

6 Comments:

Blogger Maxin Hejduk said...

De admiraal speelt overigens niet in Utrecht in het voorprogramma...

21 oktober, 2005 10:18  
Anonymous Anoniem said...

Wat dan wel?

21 oktober, 2005 10:23  
Blogger Maxin Hejduk said...

Absynthe minded...

21 oktober, 2005 10:55  
Blogger Femke (Mama) said...

ok dan hoeven we ook niet om half 8 dat donkere hol in? Of is het wel echt zo serieus?

21 oktober, 2005 14:47  
Blogger Maxin Hejduk said...

Niemand moét om half acht dat donkere hol in (Al vraag ik me af welk hol donkerder is, België of Tivoli).

Maar concerten zie ik liever op de best mogelijke plaats. En ik kom liever op die best mogelijke plaats zonder pal voor iemand te gaan staan.
De kans op succes is het grootst als je op tijd bent. Daar kies ik dus voor.

Nogmaals je moét of hoeft niks.

21 oktober, 2005 15:41  
Blogger Femke (Mama) said...

jaa, vanavond gaat het echt gebeuren. Ik was vrijdag in R´dam, maar heb er jammergenoeg niks van gemerkt, of gezien. Ons extra kaartje is vergeven, want een vriendin v mij gaat mee. Omdat Kb dit weekend op de woonbeurs moest werken, komt hij vanavond vanuit Adam naar Utrecht. M.a.w. ik weet nu niet hoelaat we waar zijn. Maar we laten wel van ons horen! Ciao.

23 oktober, 2005 12:07  

Een reactie posten

<< Home