woensdag, mei 16, 2007

Graz is weer aan het vissen


het meestal goed geïnformeerde Graz heeft de namen op de site staan van de bands die op Pinkpop bekend gemaakt zullen worden voor Lowlands.


Ik schrok me de tering... Kan wel eens een legendarisch jaar worden...


Arcade Fire, Eagles of Death Metal, The Good, The Bad & The Queen, Interpol, Kasabian, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, LCD Soundsystem, Motörhead, Nine Inch Nails, Sonic Youth (foto) en Tool zijn in ieder geval bands die ik graag zou willen zien!


Snel maar kaartjes halen!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zeg ook: snel maar kaartjes halen. Hoppa!
Weer goed gezien!
Groetjes, Judith

16 mei, 2007 12:37  
Anonymous Anoniem said...

Oh, en een tent..!

16 mei, 2007 12:37  
Anonymous Anoniem said...

dus, wie heeft er al kaarten, of gaat zeker??? (vandaag en morgen nog 10 euro korting)

24 mei, 2007 13:12  
Blogger Maxin Hejduk said...

Judith en ik gaan zeker (hebben ook al kaarten).

24 mei, 2007 15:59  
Blogger Unknown said...

joepie, wij gaan ook. Nog effe een oppas regelen.

26 mei, 2007 21:28  

Een reactie posten

<< Home