zondag, december 10, 2006

Wolfmother!


Sommige mensen die muzikaal best goede verhalen te vertellen hebben, vinden het een kutband, maar dit keer ben ik het niet met ze eens.

Ik ben namelijk wel te pakken genomen door die jonge gasten die zonder schroom als een gek jatten uit oude bronnen.

Het album is meer dan prima en als opener op lowlands voortreffelijk. Bij elk nummer blijf je refereren. Dat wil nog wel eens vervelend zijn, maar de associaties die bij Wolfmother opgeroepen worden zijn louter positief. Karma to burn, kyuss, black sabbath, Millionaire... Prima!

Vriend S. verraste me gisteren met een kaartje voor hun concert in februari. Heb er nu al zin in! Pyramid met voortreffelijk wolfgehuil (zo opschrijvende klinkt het echt triest) uitmondend in een heftige riff, aangekondigd door een stoere 'heh!' Je voelt je nek al op een neer gaan. Woman voor je treiter en oorverdovend 'we could live together' je oren in gejast krijgen. Of Mind's eye horen. Een POWERBALLAD for God's sake!

Bedankt gosur! Het verheugen heeft reeds een aanvang genomen!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zou er ook zin in hebben, ware het niet dat ik het toch een beetje duur vind (22 euro + reserv. + lidm.) Maar om te krijgen natuurlijk het beste cadeau.
Ben niet heel rauwig, februari staat nl. al helemaal vol leuke concertjes; wat dacht je van de Datsuns, Explosions in the Sky, Eagles of Death Metal en Supersuckers.
(http://www.last.fm/user/M4rc/events/)

11 december, 2006 11:15  

Een reactie posten

<< Home