woensdag, september 20, 2006

Goede vooruitzichten voor a.s. maandag

Ik las vanochtend in de Spits! dat het concert van Nick Cave in Den Haag overrompelend goed was en hij wordt zelfs een grapjas genoemd. Niet het eerste waar ik aan moet denken bij Nick Cave. Maar goed, het ziet er dus goed uit, voor a.s. maandag in Antwerpen! Ik zal een paar zinnen uit de recensie met jullie delen. "Dat het af en toe meer een theatershow dan een regulier concert lijkt, komt door Caves droogkomische presentatie tussen de nummers door". Er mogen zelfs verzoeknummers ingediend worden, die dan alsnog worden genegeert, met de woorden 'te moeilijk'. "Cave kan nog zo de grapjas uithangen, aan de kracht van zijn nummers valt niet te ontkomen". Ik kan concluderen dat het een expressief, grappig, goed concert vol overgave, en zelfs gezellig wordt, en geen ingetogen depressief donker iets. Dit had ik niet durven dromen....
Met dank aan Spits; Uw gratis ochtendblad, voor de recensie.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kijk er naar uit!
Jacq.

20 september, 2006 13:41  

Een reactie posten

<< Home