vrijdag, september 09, 2005

Nieuwe Elbow

Elbow was een band die me door Danny en Simon (ik kan me beduidend slechtere referenties voorstellen...) was aangeraden. Ingestapt bij de tweede en die beviel me prima. Bij het onvolprezen Plato de eerste voor een mooi prijsje uit de schappen geplukt en het kwartje viel! Na een waanzinnig concert in de melkweg ouwe zaal was ik helemaal om. Dit werd iets teniet gedaan door een wat minder concert in Paradiso. De heren oogden wat vermoeid namelijk. En waren bij het eerste concert voor mijn gevoel slechts prachtig lange epossen te horen die allemaal beroerden, bij het tweede concert had ik erg het gevoel dat de overdracht van oren naar het gevoel minder was.

 

Nu hoor ik allemaal positieve berichten over het nieuwe album (leaders of the free world). Kan iemand me vertellen of het wat is die nieuwe?

 

Groeten,

Jasper

 

2 Comments:

Blogger KB said...

Dat concert in de melkweg kan ik me nog goed herrineren. Nederland speelde een belangrijke wedstrijd.. (tegen wie, waar, waarvoor, ben ik kwijt) die ze wonnen. Ik weet nog wel dat het concert echt prachtig was en dat de band, met humor, ons op de hoogte hield van het scorebord.. Top avond...

09 september, 2005 10:46  
Blogger KB said...

... op 3 voor 12 staat een interview met de band...

09 september, 2005 10:47  

Een reactie posten

<< Home